TRIATHLON

På lördagen var det ett stort Triathlon i Byron som jag inte hade någon aning om innan. Det var sjukt mycket folk som var med och tävlade och lite kul att se på!
Sen har jag fått veta att jag tydligen pratar i sömnen på svenska, dock pratade jag på engelska när mamma och pappa var här? Mystiskt..
Jag har fortsatt att dricka mjölk som en galning, vill bara dricka mjölk hela tiden! I Melbourne var det svårt att ens dricka upp en liter på fyra dagar och nu dricker jag upp det på lite mer än en dag ahah! När jag bytte hostel slängde dom min mjölk (och då hade jag typ 1,5 liter kvar) för att jag hade glömt att ändra datumet på lappen. Men sen två dagar efter hittar jag den helt magiskt igen (dock har någon druckit lite!), men då hade jag bara två dagar kvar så jag blev tvungen att hinka i mig det sista av mjölken!
.
.
.
.
.
.
Run!
.
.
.
Run!
.
Dom första som kom upp ur vattnet
.
.
.
.
.
Syns inte så bra på bilden men bilen är lila, har aldrig sett en lila polisbil förut
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gaaanska preggo
.
hahah det var en kille (inte han på bilden) som lockade dom som sprang att ge high five genom att säga "high five and you'll win it!" hmm..
.
.
.
Vinnaren
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha, fantastiskt att du kan skriva typ ett helt inlägg om mjölk och hur gott det är när du för ett år sen hatade det!

2012-06-05 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0