FYREN

En eftermiddag gick jag och Madeleine upp till fyren precis vid solnedgången, väldigt fint! Och vi såg ett bröllop också, folk gifter sig verkligen som galningar här!
Jag var i Byron 6 nätter men jag bytte hostel efter tre, tyckte att det första var lite tråkigt och jag gillade inte riktigt stämningen. Så jag bytte till ett lite närmare stranden och det var mycket bättre! I vårt rum hade vi två våningar så även om vi var tio stycken i rummet så sov man liksom inte alla inpå varandra. Hostelet hade också en bar så alla samlades där på kvällarna och man fick mat och en drink för typ 40 kr och det hände alltid något varje kväll. Det är nog ett av dom bästa hostel jag har varit på hittills, dock är det ganska dyrt i hela Byron vilket är lite synd!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0