EN MÅNAD

Igår var det alltså exakt en månad tills jag kommer hem, buhu! Det "firade" jag med att spela goon-pingpong vilket jag INTE vill göra igen, men jag vann i alla fall ahah! Men jag kom på sen när jag tittade tillbaka att jag typ gjort hälften av min backpacking, det kändes som att jag hade jättelite tid kvar. Men men, det känns fortfarande kort!
Är jäkligt trött på att bloggen håller på att krångla hela tiden, en del inlägg kommer inte upp, en del flera gånger, i fel ordning, på fb men inte bloggen osv. Så jag vet inte om ni missar inlägg eller hur det blir, orkar inte riktigt bry mig om det just nu!
Imorgon åker jag från Brisbane efter nästan en vecka upp till Noosa två nätter. Sen åker jag vidare norrut och sen ska jag ut på äventyr några dagar vilket ska bli kul! Dock verkar det som det kommer regna vilket känns lite surt eftersom det är ganska dyrt...Jag tycker det är kul att läsa mitt horoskop och för några dagar sedan stog det att det var en bra tid för min ekonomi, ehm...njaa...
.
.
Hänga på bibblan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0