BLANDAT MELBOURNE 4

Det jobbiga med att vara backpacker är maten. Det är lite svårt att planera mat om man stannar på ett ställe tre nätter och sen ska vidare, det går liksom inte att släpa runt på kylvaror överallt. Så när man köpt något får man typ äta det några dagar i rad vilket inte är jätteintressant kanske. Har blivit ganska mycket nudlar, pastasås, morötter, nutella och bröd. Nu har jag gjort slut på min burk nutella så nu blir det något nytt: jordnötssmör!
En sak som är lite mystisk är att jag har börjat gilla mjölk! Jag kan knappt tro det själv. Jag tycker det är helt okej att äta mjölk med flingor eller musli och ibland vill jag till och med bara dricka ett glas mjölk!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Massa roddare på yarra river
.
Hahah det roliga var att det ofta var någon som cyklade på sidan av roddarna med en högtalare och skrek massa saker till dom
.
.
.
hehe
.
och en till
.
.
.
Stadion där jag såg rugby
.
Har aldrig sett poliser på cykel förut haha! Tydligen behövdes det fyra stycken på samma plats också
.
.
.
Utsikt från min lilla Melbournebrygga
.
Hahah en bild från en tidning
.
Utsikt från mitt andra rum

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahaha, alltså märta....vad är det med dig och döda råttor/möss?

2012-05-17 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0