BLANDAT MELBOURNE 2

Dom flesta man pratar med tycker om antingen Sydney eller Melbourne och gillar inte den andra staden så mycket. Dom jag pratat med tycker om Melbourne mer och jag vet inte om det kanske påverkade lite hur jag tyckte. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken stad jag gillade bäst. Dom var båda väldigt fina men Melbourne är kanske lite mysigare och känns lite mindre, men Sydney har dom finaste stränderna och fina små områden. Hmm..
.
.
.
.
.
.
.
.
Svart svan
.
.
.
Dagens livräddare, hade inte druckit något på hela dagen..Sådana här "bubblers" finns lite överallt, ofta i parker, skolgårdar, vid stranden och på gångvägar. Väldigt bra faktiskt, det borde vi ha i Sverige också!
.
Fina Melbourne
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0