BLANDAT BYRON 1

Det var verkligen skönt att komma från Sydney till Byron där det är varmt och skönt! Har äntligen kunnat börja jobba på brännan igen. Det sköna med Byron är att man inte känner att man måste göra något, för det enda man kan göra är i princip att ligga på stranden eller festa.
Jag gillar Byron väldigt mycket, första gången jag var där tyckte jag inte det var lika bra, men jag tror det beror mycket på väder, vilka människor man träffar, vart man bor osv. I och för sig vet jag inte om jag skulle kunna vara där en längre tid eftersom det inte finns så mycket att göra men det är en väldigt skön laid back liten by eller vad man ska säga.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Roligt folk från hostelet
.
Madeleine och Ruddy
.
Jag och mina rumskompisar
.
Jag och daanskor! Hahah älskar att träffa folk från Danmark, man kan låtsats att man är skitbra på danska, prata om forbrydelsen, mads osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0