15 MAJ

Hallo! Just nu är jag i Brisbane, gratis wifi på bibblan, awesome! Har varit ute på en del äventyr på sista tiden och haft det väldigt bra. Bloggen ligger ca 2 veckor efter i tid så allt kommer upp snart i alla fall! På fredag är det exakt fyra veckor tills jag åker hem, känns väldigt konstigt! Jag vill inte alls åka hem, jag kommer säkert stå och vela precis innan jag går på planet om jag bara ska springa därifrån och stanna här haha. Alla människor i Australien är så mycket trevligare och det är verkligen ett paradis! Så det kommer bli ganska jobbigt att åka, har ingen längtan efter Sverige förutom personer och maten. Men jag ska se till att njuuuta den sista tiden!
.
Brisbane är ganska varmt, dock lite kallt på kvällarna vilket jag inte hade förväntat mig. Vårt rum är ganska kallt plus att det är lite svårt att sova på grund av en som bor i mitt rum (det får ni höra om senare!). Men nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och steka, hörs snart!
.
.
Bästa Byron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0