TELL THAT TO YOUR SISTERS

I Madelaines klassrum hängde det massa teckningar som barnen gjort. Man skulle rita halva delen av pappret med något man gillade och den andra med något man inte gillade. Det mesta var typ jag gillar min mamma, jag gillar min hund, jag gillar inte när min bror slår mig, jag gillar inte morötter osv. Det var en som jag tyckte var lite rolig i alla fall: I like swimming, I don't like going to a hotel and have a shower by myself. Hahhaha??
När Madelaine ska säga en hemlighet till mig säger hon alltid att jag inte får berätta för någon men lägger sen till: tell that to your sisters! Sabrina brukar alltid säga "I liked you better when.." Till Madelaine brukar det ofta bli typ I liked you better when you weren't born eller nått liknande. Heh
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0