SOL

Idag var första gången jag såg solen på länge! Var typ i chock, höjde humöret rejält i alla fall! Emma var här och hälsade på och vi bakade kladdkaka, såå gott! Känns väldigt svenskt och det var jättelängesen jag bakade. Sen när vi var ute och gick såg vi en orm! Den var ganska liten men det var första gången jag har sett en vild orm här (förutom den döda, om den nu var död..).
.
.
Ja okej här är det lite molnigt men det blev jättesoligt sen!
.
Alla barn fick klä sig i rött och vitt idag för att det var ett år sedan en jordbävning (tror jag det var) i Japan
.
Såhär fint har det varit ikväll (innan det blev kolsvart vid sju)
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

Vad bra. Vi vill ha sol när vi kommer.

2012-03-21 @ 11:36:08
Postat av: Lars Kågström

Vem är Emma förresten?

2012-03-21 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0