PARTYTANTEN

Halloo! Igår regnade det nästan hela dagen. Ganska mycket också, då hjälper inte dom små ihopfällbara paraplyerna så bra. Det skvätter ändå upp på hela benen (speciellt med flipflop, eller thongs som det heter här) och det droppar ner på armarna osv. En liten älv eller vad det är var helt översvämmad, var synd att jag körde bil och inte kunde ta kort på det! Blev lite chockad när jag såg det, vattennivån är i vanliga fall ganska låg och nu var typ gräset och allt runtomkring också i vatten. Sen fick man ju köra i lite vattenpölar och skvätta massa hehe!
Dom här två senaste dagarna har jag frysit. Och då har det ändå varit nästan 30 grader! Har verkligen blivit van vid värmen nu, 25 grader är typ kallt nu. Har varit ganska bortskämd med värme och sol, saknar solen!
.
Igår fick jag en teckning av Madelaine som föreställde en dinosaurie. Hon sa att hon hade försökt rita av en svamp men att det på något sätt i slutändan hade blivit en dinosaurie. Hahah fattar inte hur det händer? Hur blir en svamp en dinosaurie?
Sabrina kom med ett förslag till mig: "You can be my climbing frame, we'll attach you to a pole". Hahaha ehh, jahaa?? Tror jag skippar det faktiskt.
.
Igår var partytanten ute igen! Asså hon är så himla skön!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0