PADDOR

När jag går ner till bussen på kvällarna är det koolsvart. Eftersom vi är näst sista huset på våran gata finns det inga gatlampor så man ser ingenting. Jag brukar använda någon liten röd lampa som lyser typ 10 cm framför mig, fungerar inte så jättebra alltså. Jag väntar bara på ögonblicket när jag kommer trampa på en död padda, det ligger alltid döda längs vägkanten. Jag återkommer när det händer..
.
.
Padda som låg vid vägkanten för några dagar sedan, kul att känna den under fötterna..
.
Samma padda två dagar efter. Nu har det regnat en del men när det är sol brukar dom efter ett tag bli svarta haha. Det luktar inte gott i alla fall..
.
Sabrina tappade en tand igår ahah.
Madelaine ramlade och slog sig lite idag på lekplatsen och sammanfattade sin dag som: "A bad day at the playground" ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0