ORMSKINN

Det går verkligen inte att lita på väderprognoser här. Det står att det ska åska en vecka och istället är det sol och 30 grader. Idag skulle det ha regnat hela dagen men istället har det varit sol. Vädret kan skifta ganska snabbt också, det är stekande hett och sol och helt plötsligt börjar det spöregna. Jag brukar alltid gå runt med ett paraply, man vet aldrig när det kan börja regna! Idag har jag haft lite ärenden så jag har inte varit ute i solen så mycket.
Är för övrigt sååå less på alla hundar som skäller heela tiden. Dom börjar skälla så fort man går förbi deras hus och typ alla här har hundar. Så bara på vägen ner till skolan börjar typ 10 hundar skälla på en. Är det så i Sverige också? Kommer inte ihåg..
.
.
Det här hittade jag när jag gick ner till skolan, ehm..

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

Inte 10 hundar kanske, men Mozze!!!!

2012-03-06 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0