MELLO

Nu tycker jag det inte är lika jobbigt med ödlorna. Jag har inget emot att dom är i mitt rum, jag vet att dom håller sig borta från min säng så det är ganska lugnt. Jag gillar däremot inte när dom är inne på toan, där finns det inte så många gömställen, det känns som dom kan krypa fram lite varsomhelst. Speciellt gillar jag inte dom svarta, det finns inte så många av dom så jag är inte så van vid att dom är överallt. Idag när jag kom in på toan var den en svart på mattan, fick lite panik men lyckades få ut den!
Jag är glad över att jag inte är hemma nu när det är melodifestivalen (eller varit). Jag haatar melodifestivalen, så skönt att inte ha det runtomkring mig hela tiden! För att inte tala om idol..
.
.
.
.
Heheh blev tvungen att lägga ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0