BRA DAG

Idag har varit en skön dag. Mitt humör påverkas verkligen mycket av vädret. I början tror jag att jag tog solen lite för givet, det var ju liksom sol varje dag. Sen i januari gick alla bara runt och väntade på att det skulle regna medan jag fasade inför det. Men det har inte regnat mycket alls, regnperioden har varit sen och jag har haft tur!
Jag blev helt galen i att kolla vädret och tog verkligen vara på soliga dagar. Sen började det regna, blev nästan lite deprimerad. Och då har det inte regnat en lång tid, bara väldigt mycket. Så tråkigt när himlen är mörk en hel vecka, tur att jag inte var hemma under den svenska vintern!
Nu när solen är tillbaka blir jag bara glad! Har gått och varit lite orolig för att det ska vara dåligt väder när mamma och pappa är här, jag har försökt fråga massa människor om vad det är för väder i april. Det är fortfarande regnperiod så det kan regna jättemycket men som det ser ut nu så kommer det bli bra på måndag-onsdag så det är ju nått i alla fall! Det är väl lite som midsommar, antingen är det jättebra eller så spöregnar det.
När det regnade så märkte jag hur min solbränna försvann, kände mig så blek! Men nu har jag börjat jobba på den igen, har blivit mästare på att sola vill jag nästan säga. Jag hatar att använda solkräm så jag brukar lägga mig utan solkräm tills det börjar bränna och man ser att huden är röd, då ligger man lite till och sen slutar. Resultatet blir precis så att man inte blir röd, perfekt!
.
.
Ikväll
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0