WHITSUNDAYS DEL 2

Den andra dagen var vi uppe ganska tidigt och började åka mot Whitehaven Beach. Det var väldigt gungigt men det var inte så farligt om man var uppe på däck. Sen när jag skulle gå ner för att gå på toa blev jag jätteillamående vilket var lite drygt.
Sen kom vi fram till Whitehaven Beach, jag hade nog lite högre förhoppningar. Alla pratar så mycket om den men jag tyckte inte den var så speciell, fast det kan nog bero på att vädret var lite tråkigt också. Hela första dagen och halva andra var det ganska tråkigt, molnigt och regnigt. Vi såg i alla fall några stingrays och så fick jag slicka på en myra som smakade lime/citron, skitgott!
Själva båten tyckte jag var jättebra, när jag först såg den såg den ganska liten ut men den kändes stor ändå. Eftersom Whitsundays är så populärt träffar man på andra båtar hela tiden och en del såg man flera gånger. Jag träffade massa folk som jag var tillsammans med på Fraser Island som var på någon annan båt. Jag tror att våran båt var ganska bra, en del jag pratade med sa att dom inte hade varma duschar och att dom hade bedbugs, uuuäh.
.
.
En pyttedel av en regnbågeWhitehaven BeachStingray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0