SCOOTER ROO

I Agnes Water hann jag med att göra en grej till innan jag åkte, Scooter Roo! Det är väl kanske inte en typisk Märtagrej men det var ganska kul ändå! VI körde runt på någon slags blandning av en moppe och motorcykel i typ tre timmar. Jag har aldrig haft moppe så det var lite ovant i början men det var inte så svårt.
Fast jag tyckte det var lite konstigt att dom släpper ut folk på vägarna som typ aldrig har kört moppe förut, dom kollade inte ens om man hade vanligt körkort. Vi åkte i alla fall runt typ 50 st i rad, måste ha sett väldigt töntigt ut haha! Det var lite läskigt för att man i princip inte hade några skydd alls och man kom ibland upp i 70 km/h!
.
.
Haha min tatuering: "Live to ride"Folk som tar kort
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0