NOOSA

Efter Brisbane åkte jag till Noosa i två nätter, det var ganska tråkigt väder och jag gillade inte riktigt hostelet så det var två lite onödiga dagar. Personalen var otrevlig, det luktade äckligt, köket var inte så fräscht osv. Första natten var ac:n på på kalluft av någon anledning så jag höll på att frysa ihjäl, kunde inte sova mycket alls och jag drömde massa konstiga grejer. Nästa morgon vaknade jag klockan 8 av att dom börjar spela musik preciis utanför mitt fönster, och bara två låtar på repeat!
Jag tror att jag bodde på fel sida av Noosa, jag bodde nära en strand men det var inte main beach. Det fanns ingenstans i närheten man kunde köpa mat, men jag unnade mig en glass i alla fall. Jag köpte en Twister som här heter Cyclone haha. Sen fanns det en glass som hette golden gaytime också..
.
.
Lite konstigt hus
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0