MIN DAG

Idag har det inte riktigt varit min dag, jag vaknade upp sjuk (eller det har jag i och för sig gjort i tre dagar nu men värre idag) och sen har jag inte hunnit sova så mycket. När jag vaknade upptäckte jag att min plånbok var borta så jag började leta igenom typ hela min packning men hittade den inte. Den hade inte hittats i receptionen så jag antog att den hade försvunnit på woolshed. Kändes bara så jävla drygt, jag tappar aldrig bort mina grejer och det känns lite surt om den skulle försvinna sista veckan. Inte så kul att tappa bort mitt körkort och visakort heller eftersom jag inte har något kort till mitt andra konto så jag hade bara i princip 200 kr i kontanter.
.
Jag ringde till woolshed men dom hade inte hittat den. Men han jag pratade med sa att jag kunde ringa tillbaka senare för om dom hittar grejer på kvällen låser dom in det någonstans dit han inte hade nyckel. Jag gjorde inget speciellt på dagen, kändes som en ganska bortslösad dag. Jag sov lite mer och sen tog jag reda på nummer för att spärra mitt kort om jag inte skulle få tillbaka det.
Jag ringde tillbaka till woolshed på eftermiddagen och då hade dom hittat plånboken! Ahh så skönt. DOCK hade den som tagit min plånbok (den måste ha blivit tagen ur min väska) tagit alla mina kontanter jag hade vilket var typ 500 kr. Inte så farligt ändå, jag var mest glad för att jag hade kvar mitt körkort och visakort.
.
Så sen när jag kände mig "rik" igen gick jag för att köpa lite mat och glömde att ta ut kontanter innan så jag tänkte betala med kort (vilket jag typ aldrig gör i vanliga fal, man är ju the cashqueen) men då blev det nekat! Jag trodde att dom hade rensat hela mitt kort på pengar men sen när jag provade att ta ut pengar i en automat så funkade det. Jag har kollat mina transaktioner också och jag tror inte att någon har använt mitt kort, puuh. Så ja, det var min dag. Tror jag ska ta det ganska lugnt ikväll, kanske går och ser fotbollen men det är drygt att det är så himla sent för det är inte öppet någonstans. Första matchen börjar liksom klockan två på natten och den andra typ vid fem..Men jag ska nog försöka se Sverige i alla fall, även om jag vet att dom kommer förlora eftersom dom SUUUGER. Aja.
.
.
Hahah dom här bilderna är inte tagna idag
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0