BLANDAT BYRON 2

En kväll när vi var påväg hem kom det fram en kille och gav mig en liten rosa cykel, så fin! Dock blev jag tvungen att lämna den när jag åkte men jag hade gärna tagit med den hem hehe. Så fiin men lite trög kanske..Cyklade runt lite dagen innan jag åkte och hade tänkt cykla upp till fyren men jag insåg att den nog inte skulle klara av så branta backar..Men den hjälpte mig att smita undan jobbiga människor som försöker sälja på en resor och skit ahha!
.
.
En affär med massa smyckesgrejer, aaahh kunde inte köpa nått för att jag typ inte får plats med något i min ryggsäck..
.
.
.
.
.
Karaoke i baren på hostelet
.
.
.
.
.
Gillar den svenska flaggan i bakgrunden!
.
.
.
.
.
.
.
Åh min fina cykel, vill ta med den hem!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0