WHITSUNDAYS DEL 4

Sista dagen var det jättefint väder hela dagen men vi hann inte snorkla så länge eftersom vi skulle åka tillbaka. Jag såg en av dom stora fiskarna och en sköldpadda, höll typ på att avlida ahah! Jag simmade efter den i kanske 5 min och sen försvann den. Ska köpa en sköldis när jag flyttar hemifrån. På vägen tillbaka såg vi delfiner också!
På kvällen gick vi ut med dom som varit på båten och dom visade hockey på en storbildsskärm, då saknade jag hemma lite, men bara liite. Sen när vi stog utanför en klubb kom en polisbil och blockerade en annan bil och föraren hoppar ut och börjar springa. En av poliserna börjar springa efter och efter typ 5 steg snubblar han och gör värsta faceplant, var tvungen att skratta lite. Sen hände väl inte så mycket mer, jag gick hem för jag skulle med en buss nästa morgon.
.
.
En väldigt lång och smal fisk
Jag och sköldis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0