WHITSUNDAYS DEL 3

Resten av den andra dagen så snorklade vi och sen paddlade vi kajak. På det här revet kom man väldigt nära, det var flera gånger som jag nästan stötte i det. Det var mer fiskar och sånt än på det andra stället, det var en gång jag såg en stor stingray som jag följde efter. Men sen blev det lite läskigt för den typ stannade precis under mig och jag har hört att det är då som dom sticker en så jag simmade snabbt därifrån haha. Sen såg vi en väääldigt stor fisk, var lite läskigt i början men den var mest cool. Dock så simmade den runt och typ stirrade på en..
När vi började paddla kom solen äääntligen fram, det var såå skönt! Dock försvann den sen på kvällen och det började spöregna istället och vi satt och lyssnade på irlänsk musik av någon anledning. Mina fötter var så jäävla äckliga. Dom hade varit blöta i typ två dagar och eftersom det regnade och var blött blev dom aldrig torra. Russinfötter..
.
.
 
Fotograferad under vattenytan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0