SISTA TIDEN I CAIRNS

Efter Airlie Beach och Whitsundays åkte jag upp till Cairns och var där i en och en halv vecka innan jag åkte hem till Sverige. När jag åkte kände jag mig inte riktigt redo att åka, det var ganska jobbigt. Hade velat vara i Cairns ett litet tag längre innan jag åkte hem tror jag..
I alla fall så var jag inte så bra på att ta kort så ni får lite blandade bilder, men jag gjorde massa mer kul! Träffade kompisar jag träffat på innan i Australien, såg på fotboll, spelade fotboll (med feber dock), gick på en lina uppspänd mellan två träd (skitsvårt!), såg på rugby, träffade cairnsvänner, träffade familjen, åkte till stranden, var på woolshed och giligans osv!
När jag åkte kände jag mig inte så jätteförberedd, det hade varit strul med mina biljetter innan, jag hann inte gå och lägga mig innan jag skulle upp och åka därifrån och jag hade ingen aning om vad min väska vägde för jag hade ingen våg. Jag var ganska säker på att den inte var övervikt för att jag hade slängt typ tre påsar, gett bort två påsar till second hand och gett bort grejer till folk i mitt rum. Men den stora väskan vägde typ bara 16 kg så det var bra!
.
.
FreshwaterDom hade tömt lagunen på vatten för att underhålla den så man kunde inte bada, kul..Ödlan är fortfarande kvar i lampan, sjukt!GullisarHolland mot Tyskland!Rugby, Queensland mot New South Wales!Sista kvällen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0