VECKAN

Den här veckan har varit ganska konstig. Jag skulle ha börjat ha mer fritid vilket inte riktigt blivit av, men det har inte gjort så mycket. Madelaine åkte in på sjukhus i onsdags och kommer hem imorgon eftermiddag. Jag har träffat Nat totalt en halvtimme sen i onsdags eftersom hon har sovit över på sjukhuset och varit on call hela helgen (typ 7 bebisar har fötts sen i onsdags).
Alla är ganska trötta (eller väldigt), idag har jag gått runt som en zombie. Gick och lade mig vid tre igår och gick upp 9/9.30. Jag har varit skittrött hela dagen och somnade någon timme vid 12 och sov sen ytterligare kanske två timmar vid 2. Nu är klockan snart nio på kvällen och jag tror att jag ska gå och lägga mig snart..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0