JUSTIN BEAVER

Har inte orkat skriva något inlägg dom senaste dagarna, har inget jätteintressant att berätta och har inte tagit så mycket bilder heller. Så jag tänkte att jag tvingar fram något idag och väntar på bättre tider eller nått..
Idag och igår var vi och badade i lagunen, igår var det molnigt och regnade lite och jag frös faktiskt lite (i ändå typ 27 grader). Idag har det varit sool och skönt! Man är väldigt bortskämd med vädret men det kan vara ganska oförutsägbart också. Det är så skönt att typ aldrig frysa (vilket jag hatar) men jag hatar regn även om det inte är kallt. Det kan börja regna lite närsomhelst och sen bli sol 5 minuter efter, i alla fall nu innan regnperioden börjat..
.
En sak jag tänkt på är att man aldrig ser några gamla. Jag fattar inte vart dom håller hus, alla kanske dör tidigt i hudcancer? Längre än så har jag inte hunnit tänka..
.
Hahah förövrigt trodde Madelaine att Justin Bieber hette Justin Beaver. Jag har fortfarande inte förlåtit mig själv för att jag av misstag tog med mig en Justin Bieber-tröja till Sabrina att byta om till..
.
Några bilder från dom senaste dagarna:
Lake Placid
.
.
.
.
.
.
.
Lagunen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0