I DON'T KNOW IF I WANT YOU TO DIE

Idag var vi på Cairns Art Gallery för att dom hade någon barngrejs där man kunde typ rita och greja. En konstig grej var dock att pennorna verkligen var skiitdåliga! Man förväntar sig ju lite mer från en konsthall liksom..Så jag satt där och vässade och pennorna blev bara kortare och kortare, lyckat.
Efter det åkte vi till Cairns Central med en av Sabrinas kompisar och såg på Cairns Has Got Talent. Några var väl ganska bra men det var en tjej som var jobbig att lyssna på. Hon sjöng someone like you och skrek sig igenom hela låten i princip, usch. Efter det var det en idiot som nästan backade in i mig om jag inte hade typ tvärbromsat.
Sabrina sa till mig idag att hon inte ville att sina föräldrar skulle dö men hon var lite mer tveksam när det gällde mig. Hon tänkte på det ett tag men kom aldrig fram till ett svar..
.
.
Madelaine blev gravid, barnet ploppade ut inte så långt efter
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0