CHICKEN CUPCAKES

Jag börjar bli lite smått irriterad på alla som försöker få tag på Glenda. Och varför skickar man sms med gott nytt år 11 dagar försent? Jag kanske skulle börja låtsats att jag är Glenda, skulle vara lite kul! Idag tog vi ut Thor på en liten prommis, han har verkligen patetiskt dålig kondition. I och för sig behöver vi inte gå runt med en tjock päls men ändå. Blev gaaanska varmt kan man säga, vi blev tvungna att hoppa i poolen när vi kom hem!
.
Hahah Madelaine sa idag till mig: Soo, what should we do today my true love?
När vi var och handlade tog hon upp ett paket med färdiga hamburgare och sa: Look, chicken cupcakes!
.
.

Kommentarer
Postat av: ELsa

Haha, hon verkar himla söt!

2012-01-11 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0