TRÖTT

Har varit så himla trött idag, jag tror att jag ska försöka börja lägga mig lite tidigare..Det är lite jobbigt med tidsskillnaden (jag är 9 timmar före) för det är på kvällen för mig som man kan börja prata med alla, på dagen är det helt dött när alla sover. Det är egentligen bäst tidigt på morgonen när det är kväll i Sverige men jag går inte gärna upp tidigt i onödan och när jag är uppe är det oftast för att vi ska åka iväg någonstans.
Efter vi kom upp ur poolen idag gick jag och la mig i soffan och råkade somna någon timme. Jag blev väckt av Sabrina och Madelaine och det tog ett tag innan jag fattade vart jag var. Jag tror att jag typ trodde att jag var i min dröm eller nått, var helt borta. Sen satte vi på en film och jag sov i princip igenom hela...
Imorgon är sista dagen på lovet, känns ganska konstigt, på måndag börjar Madelaine skolan! Kan inte riktigt fatta att det har gått 6 veckor, trodde att det skulle vara värre än det har varit. Vi har haft tur med vädret så det har varit ganska enkelt att hitta på saker, dock börjar mina idéer ta slut nu så det ska bli skönt att dom börjar skolan.
Idag åkte vi till klätterväggen, igen. Men dom gillar det så dom hade kul och dom har blivit riktigt bra, behöver inte mycket hjälp alls längre!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0