NYÅR

På nyårsafton åkte vi in till stan på eftermiddagen där alla samlades för att kolla på fyrverkerier. Det är inte som i Sverige där alla har sina egna utan dom har det på ett ställe. Det var skiitmycket folk och värsta mysiga stämningen! Det fanns en stor scen och alla satt på gräset eller bara vandrade runt, när jag först såg det kändes det som en festival i Sverige, saknade det lite! Vi såg på fyrverkerierna kl 9 (för barn) en bit bort på esplanaden vilket var fint. Efter det drog jag ut och gick sen tillbaka vid midnatt för att se på fyrverkerierna från stranden.
Jag skulle nog vilja fira julafton hemma men nyår här var bättre! Här är det inte en sån hets och jäättestor grej (förutom fyrverkerierna) och det var mysigt att alla samlades på ett ställe. Idag har jag inte gjort mycket vettigt, i princip bara slappat på hostel och kollat på film.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0