MIN LÖRDAG

Igår var det 4 månader sen jag landade i Cairns, det känns helt sjukt! Det känns både långt och kort, ibland känns det som jag varit här hur länge som helst och ibland som att jag precis kommit. Det är lite svårt att inse att det varit fyra månader för att jag har varit i ett helt annat klimat. Jag har missat hösten och har haft sommar i 4 månader istället. Det har varit svårt att hålla koll på vad det är för datum och månad och det är svårt att inse att det är november när det fortfarande är sol och varmt.
.
.
Sabrinas födelsedagskalas
.
.
.
The Parte Pone
.
.
.
.
.
Jag och en snubbe från skottland, hade najs dialekt
.
.
.
.
.
.
.
Det är fortfarande ingen ide att försöka lära någon mitt namn. När dom försöker säga det blir det typ Magda istället. Jag vill inte bli kallad Magda..
Idag har jag ont i tån. Tror jag först har fått något skavsår och sen slog i tån igår eller nått. Jag skippar att visa en bild på den tror jag. Så nu får det bli att träna i flipflops ett tag haha. Tur att jag inte måste trycka ner fötterna i vinterskor i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0