ZOO TO YOU

En sak som är väldigt annorlunda här är djuren. När man var liten lärde man sig om älgar, björnar och renar. Här är det helt andra djur, många som jag inte vet någonting om. När vi var på zoo första gången sa dom att dom ville kolla på något speciellt djur som jag inte hade en aning om vad det var. Vi var och kollade på lite djur idag, barnen fick ansiktsmålning osv. Förövrigt går det ganska bra med djuren hemma. Vi har inte haft paddor på ett tag, dock har jag en gecko i mitt rum, det är en runt diskbänken och en I en lampa! Det ser ganska äckligt ut, ska ta kort om den är kvar!
.
.
Vill ta med den hem
.
.
.
.
.
Tjeeeena
.
Krokodil
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu drar jag in till stan!

Kommentarer
Postat av: pappa

Åååh, vi måste gå på zoo när vi kommer.

2012-01-10 @ 22:34:38
Postat av: JULIA

hahaha ååååh vilken glad sköldis

2012-01-10 @ 23:31:02
Postat av: Maja

hahaha ta hem sköldisen

2012-01-13 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0