UPDATE

Har inte haft någon lust att skriva något på ett tag och jag har varit irriterad på att Blog Posts inte fungerar, vilket det antagligen fortfarande inte gör, vet ej. Har inte tagit några bilder alls på några dagar heller så har inte haft något att lägga upp. Men nuså!
Tjaa, vad har hänt då? Det har varit härligt väder den här veckan, var vid lagunen igår med Nina, sen har jag mest tränat, badat i vår pool, solat och sovit.
Idag vaknade jag upp och kände mig lite sjuk, känns som det håller på att komma i alla fall. Hade ont i halsen, hostade och var allmänt seg. Så efter jag lämnat barnen satte jag mig i mitt rum med ac, kollade på massa serier och tryckte i mig äpple och kiwi.
Sen blev det lite bättre så jag åkte till Holloways Beach och tog en prommis. Holloways är nog en av mina favoritstränder av dom jag varit på här. Vet inte riktigt varför, dom flesta stränderna ser ganska lika ut haha. Det var sol och skönt och helt öde (som på alla stränder eftersom man inte kan bada).
På eftermiddagen hann jag med en powerwalk på esplanaden också, sköön dag. Älskar fredagar, älskar lediga eftermiddagar. Det är föör varmt att vara ute mitt på dagen om man inte är i vatten. Jag har även hunnit trycka i mig tre till kiwi så jag hoppas att jag inte kommer bli sjuk!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0