MINA SAKNADE VÄNNER

Igår/idag skypade jag med Julia, Kajsa, Tette och Mickan. Var så konstigt att 4 av 7 i gänget var samlade och att jag inte var där. När jag åkte hit hade jag inte riktigt insett att vi inte skulle ses på så himla länge, har ju träffat dom i princip varje dag innan. Det är så långt kvar tills jag får se dom också! Men i april kommer mamma och pappa! Så jag kommer i alla fall träffa någon hemifrån innan jag åker hem!
Jag saknar att ha någon att dela alla mina upplevelser med här. Även om jag inte ångrar att jag åkte ensam så är det ju mycket roligare att resa med någon.
.
.
Kl 20.32 (11.32 svensk tid). Jag är påväg in till stan för att träffa kompisar och dom är påväg mot stan för shopping.
.
21.24
.
21.29
.
06.02 (21.02 svensk tid). Jag har precis kommit hem och dom är påväg mot krogen.
.
13.02 (04.02 svensk tid). Jag schlappar i min säng och dom har precis kommit hem från krogen.
.
FINASTE:
Jullan
.
Terrace
.
Maja
.
Linda
.
Kajsa
.
Mickovic
.
Älskade Götlaborg
.
.
.
.
.
<3

Kommentarer
Postat av: Jullan

Märtson<3<3<3

Alltså bästa förfesten och efterfesten ever

2012-02-12 @ 20:11:35
Postat av: Kajsa

Haha, instämmer med Jullan <3

2012-02-15 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0