I'M GONNA FIND YOU A HUSBAND

Har haft fler möten med djur dom senaste dagarna. Det tar aldrig slut haha. Myggorna och andra småkryp gillar mig fortfarande. Igår när jag stog vid lekplatsen på skolan kände jag plötsligt hur något var vid min axel. Min första reaktion var att försöka få bort vad det nu var som var på mig. Flaxade runt lite med armarna och den lilla fågeln som hade satt sig på min axel flög iväg. Det var en liten unge som antagligen hade ramlat ur sitt bo och den flög och satte sig på en liten pojkes hand istället. Ångrar lite att jag viftade så mycket, annars hade jag kunnat ta med mig den hem och ha som husdjur..
Var och handlade mat idag. Först när man kommer in är det såå skönt eftersom det är ac. Sen när man börjar gå bland frysdiskarna börjar man frysa nå jeevulskt. En dryg sak är att dom packar ens mat. Jag hade gjort det myycket bättre. Jag försöker liksom lägga upp varorna på banden i en bra ordning för att hinta lite men sen packar dom ändå jättekonstigt.
Ikväll när jag pratade med Sabrina frågade jag henne vad hon ville göra när hon blev stor. Jag tänkte lite typ vart hon ville bo, jobba med och sånt. Istället svarar hon: I'm gonna find you a husband!
Hahha okej? Det ska bli intressant att se vem hon väljer åt mig!
.
.

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

Jo, det ska bli intressant. Bara det inte blir nån australier!!

2012-02-07 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0