HERLIG DAG

Fyyyyffaaan, tror aldrig jag har haft så här ont i halsen. Till och med värre än studenten. Imorse kunde jag nästan inte ens svälja vatten för att det gjorde så himla ont. Sen har jag världens slemhosta och är snorig. Jag har inte kunnat prata på hela dagen, har inte varit så lätt att kommunicera med Sabrina och Madelaine haha. Kommer äga alla på charader. Sov i alla fall när dom var i skolan och sen åkte jag ner och hämtade dom. Det var lagom jobbigt att bara vara sjuk men det blir ganska mycket värre i 30 grader och hög luftfuktighet..
Och jaja det kanske är lite mitt fel att jag blev så sjuk, kanske inte var så smart att gå ut på lördag och söndag och inte sova så mycket. Men jag har lyckats hålla mig frisk ända tills nu, alla andra i familjen har varit ganska sjuka och operationer hit och dit och sånt.
.
.
Fick i alla fall teckningar
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0