GE MÄ EN LITEN MACKA

En liten antibiotikatablett gjorde stoor skillnad. Vaknade upp nästan pigg och första gången på fyra dagar släppte jag in lite solljus i mitt rum och stängde av ac:n. Lite jobbig hosta dock, var bättre med slemhostan för då får man ju ändå upp allt.
Ikväll åkte Nat och barnen till Perth för att hälsa på hennes föräldrar, Matt åker imorgon. Så nu är jag ledig, känns konstigt. Men imorgon ska jag boka ett flyg och dra ner till Byron Bay i helgen, ska bli kuul!
.
Just nu skulle jag vilja ha:
Knäckebröd med..
.
BREGOTT! och..
.
MESSMÖR!
Saknar svensk mat så mycket. Att bara gå och ta sig en liten messmörsmacka, digestive, fil, rostat grovt bröd, svenska blåbär osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0