BYRON BAY TORSDAG + FREDAG + LÖRDAG

På torsdagen var det molnigt och regnigt så vi gjorde i princip ingenting på dagen, på kvällen gick vi ut och sen sa jag hejdå till Sanna. På fredag morgon började resan hem, den var kuul. Jag tog först bussen till Brisbane och satt sen och väntade där 12-18 innan jag tog tåget ut till flygplatsen. Gjorde ingenting i ytterligare några timmar och sen försökte jag sova lite.
Det var så himla kallt och inte så jättebekvämt så jag sov inte så bra. Mitt flyg gick 7.30 och halv fem på morgonen får jag ett sms om att mitt flyg är inställt. Åhh blev så less. Som tuur var så flyttade dom mig till ett annat flyg som gick kl 7 så jag behövde inte sitta och vänta där längre i alla fall. Dock blev det massa strul eftersom att vi flög med Jetstar och skulle flyttas till Qantas så vi satt och väntade på att dom skulle få in alla våra uppgifter i deras system. Tiden gick och inget hände, tillslut halv sju fick vi checka in.
Jag var hemma i Cairns vid halv tio, fick en liten chock när jag kom ut. Har inte saknat fuktigheten i alla fall. När jag satt utanför och väntade på att bli hämtad tog jag upp en liten fickspegel men jag hann inte se mig själv i spegeln innan den immade igen!
.
Det var i alla fall en kul resa och skönt att bara få ligga på stranden hela dagen och ha semester. Är dock skönt att komma hem till min stora säng och maten, det blev väl en del nudlar och mest frukt. På dom 5 dagarna åt jag tex 1 kg morötter haha.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0