BYRON BAY ONSDAG

På onsdagen åkte Lauren och Kim, på dagen var jag på stranden med Sanna och Fi. Till lunch blev det en morot och glass med hallon, det var såå gott med hallon, har saknat det! På eftermiddagen gick jag och Sanna tillbaka till stranden och sen lyxade vi till det med trerättersmiddag. Vitlöksbröd och chips till förrätt, havregrynsgröt med socker och utan mjölk (heh) till huvudrätt och glass med hallon till efterrätt. På kvällen gick vi ut och jag briljerade med min danska haha!
.
.
.
.
.
.
SÅÅÅ GOTT!
.
.
.
Sanna
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Någon som var ute och paddlade, jag hade varit rädd för att bli attackerad av en haj
.
.
.
Gröööt
.
.
.
.
.
.
.
Schweizare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0