BLÄÄ

Börjar bli jävligt trött på att vara sjuk nu. Det gör alltid ont nånstans och värktabletter funkar inte så jättebra. Har tappat rösten, det gör ont att svälja, hela min hals är öm och svullen, har feber, är snorig och har slemhosta. Igår kunde jag inte somna förrän vid halv tre för att jag låg och frös, hostade, hade ont i halsen, var jättesnorig och hade feber. Har haft lite misstankar om att jag fått halsfluss, är ganska säker på att det är det. Dock en värre version av det eftersom mitt immunförsvar inte riktigt är van vid allt här i Australien.
Så ja, mår inte så jättebra. Imorgon kväll är jag ledig typ en vecka och hade tänkt åka iväg till Byron Bay, men det blir inget av imorgon i alla fall. Jag som äääntligen skulle vara lite ledig, ååh blir så less.
Nu har jag i alla fall fått antibiotika så hoppas att det blir bättre snart!
.
.
Orkar inte vara sjuk längre

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

VAd bar att du fått penicillin. Hoppas det blir bättre så att du kan åka iväg snart. Det är du värd.

2012-02-15 @ 13:42:21
Postat av: Lars Kågström

Snygg tröja förresten!

2012-02-16 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0