94 %

Var lite trött mitt på dagen (som vanligt) så jag hade precis somnat när Thor väckte mig genom att skälla åt ingenting som vanligt, tack för den. Det har regnat i princip hela dagen, började någon gång vid tolv kanske. Innan det var det så hiimla varmt. Fuktigheten var på 94 %, galet! Så resten av dagen har det varit väldigt skönt och jag har inte svettats alls, ibland är regnet lite bra ändå!
Hade också ett trevligt möte med ett djur idag. Jag tog på mig ett par shorts och ser helt plötsligt hur en spindel hoppar ner från shortsen. Fick lite panik, tur att den inte kröp på mig! Jag försökte slå ihjäl den med en tidning men den hann springa in under sängen, nu har jag ingen aning om vart den är..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0