MINNEN

Jag har så många fina minnen från Australien och är ganska besatt av minnen, tror det är för att jag har så dåligt minne hehe. Jag måste ta kort, filma, skriva ner osv för att komma ihåg det. Jag försökte ta med mig kameran överallt, det var nästan alltid något man ville ta kort på. Man uppskattar verkligen det liv man lever när man slipper vara hemma i Sverige i kylan. Att kunna åka bil med öppna fönster och lyssna på musik, ligga i en hängmatta och titta ut över stranden, titta på solnedgångar vid bergen, ligga på rygg och titta upp på molnen i poolen, träffa knäppa sköna människor, ligga på en strand och titta på stjärnorna var verkligen inget jag tog för givet. Jag var väldigt tacksam för att jag kunde göra det och njöt av det.
Några få platser och minnen:
.
Esplanaden i Cairns. Det var väldigt fint och alltid folk i rörelse, inte dött som i Härnösand.
Whitsundays var väldigt fint, snorklingen var väldigt bra! 
Dog nästan när jag såg sköldpaddan, dom är så fina!
Att vara på en båt är typ den bästa känslan
Har sett många fina soluppgångar och solnedgångar.
Byron Bay är verkligen fint, litet och kanske lite tråkigt efter ett tag men roligt ställe!
Mitt lilla favoritvattenfall där det nästan aldrig är någon annan
Palm Cove 
Bästa känslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0