I SYDNEY

Tjabba tjena! Har inte kunnat ladda upp nagra bilder men nu ar jag i alla fall i Sydney. Dom tva forsta dagarna sporegnade det mest sa det var inte jattekul. Jag har sagt hejda till mamma och pappa, flyttat in pa ett hostel och nu har det varit sol i tva dagar i alla fall!
Imorgon flyttar jag ut till Bondi Beach i tva natter och sen vet jag inte riktigt, kanske drar ner till Melbourne. Jag har gatt runt och tankt valdigt mycket pa hur jag ska lagga upp min resa, kanns bra att anda ha en plan. Jag har andrat mig fram och tillbaka, lagt till resmal, tagit bort osv.
Men just nu tror jag att jag kanske kommer ta bussen ner till Melbourne, komma tillbaks till Sydney nagra dagar och sen ta bussen upp hela ostkusten. Jag vill jattegarna aka till ayers rock men det ar sa himla dyrt och ligger mitt i ingenstans sa jag vet inte riktigt hur det blir med det. Jag har ocksa nastan helt bestamt nar jag kommer hem, beratter mer om det en annan gang.
Just nu star jag inne pa en mac-affar och skriver, folk ar galna har. Det finns datorer, ipads osv som man bara kan ga in och halla pa med. Har kollat mailen och fb helt gratis pa ett snabbt internet, vilken lyx! Har haft gratis wifi pa hostelet men det har inte direkt gatt sa snabbt..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0