I MELBOURNE

Hallå allihopa everybody! Nu har jag haft lite internet så jag har förberett massa inlägg från Sydney som kommer upp lite eftersom. I tisdags kom jag till Melbourne och det är så jeeekla kallt! Typ som höst i Sverige, usch. Jag vägrar att inse att det är kallt och går runt och fryser i för lite kläder hehe.
.
Har varit mycket att bestämma dom senaste dagarna: hur länge ska jag vara här, hur länge i sydney innan jag fortsätter osv osv. Nu har jag i alla fall bestämt att jag åker tillbaka till sydney på onsdag och imorgon ska jag göra en tvådagarstur på The Great Ocean Road, det ska bli kul! Så nu måste jag bara fixa lite boenden och kolla upp lite mer grejer. Sen ska det bli skönt att inte behöva tänka på allt det på några dagar!
.
Hittills har mitt resande gått bra, har träffat lite najs folk här och var. Saknar dock Sverige lite och alla människor. Är lite konstigt att åka runt ensam, man får lätt lite hemlängtan när man har tråkigt. Men samtidigt vill jag inte åka ifrån Australien! Jag har bestämt mitt hemresedatum, det blir den 15 juni, idag exakt 7 veckor! Hemresan kommer antagligen bli längre för att jag har delat upp den i två delar så om inget blir försenat kommer det nog ta 2 1/2 dygn eller nått...Jag längtar inte till dagen jag åker, 7 veckor är för kort!
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0