HEJDÅ CAIRNS

Imorgon morgon lämnar jag Cairns, det känns väldigt konstigt. Av någon anledning kommer jag att åka från den internationella delen av flygplatsen och måste vara där mycket tidigare, så jag måste nog gå upp runt tre..
Den 14 april hade jag varit här exakt 7 månader, det har verkligen gått snabbt! Jag älskar Cairns och det har blivit mitt andra hem. Nu ska jag först till Sydney och vara med mamma och pappa och sen åker jag ut på egna äventyr. Har inte riktigt planerat så mycket hur hela den här resan ska gå till, får se vad som händer!
Jag är rädd för att jag kommer frysa, alla säger att det är kallt i södra Australien och nu är det höst där, hjälp. Jag som har gått barbent sen september, kommer få en chock om det är kallt! Ska bli väldigt kul att komma iväg i alla fall, men jag kan inte åka härifrån utan att komma tillbaka till Cairns (har min biljett bokad härifrån ändå).
Jag har massa inlägg på lager så det kommer upp eftersom!
.
.
Kommer sakna småttingarna! Idag när dom kom hem attackerade dom mig och skrek bring me with you i typ 10 minuter ahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0