CURRY KROKODIL

På måndagen kom alltså mamma och pappa, vi hade dock lite problem med att hitta varandra. Jag satt och väntade några timmar på inrikesdelen av flygplatsen och trodde att dom hade missat sitt sista flyg från Darwin. Men dom hade av någon anledning kommit till den internationella delen hehe.
När vi äntligen hade träffats efter nästan 7 månader åkte vi in till stan och checkade in på ett hotell där. Resten av dagen hände inte jättemycket, dom somnade och jag badade i poolen och åt godis. Sen tog vi vägen förbi esplanaden påväg in till stan och åt.
.
.
Nom Nom
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag åt krokodil på någon indisk restaurang. Jag råkade ta ganska spicy så man kände mest av den starka smaken. Men jag skulle säga att det smakar kyckling, inte så speciellt alls.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0