ÄNDRADE PLANER

Dom senaste dagarna har mina planer helt förändrats. Imorgon kommer mamma och pappa och jag kommer hänga med dom tills dom åker till Sydney nästa lördag. Jag stannar här och åker sen till Sydney på tisdagen. Efter det åker jag ut och backpackar ett tag innan jag åker hem till Sverige igen. Alltså lämnar jag Cairns om två veckor och kommer bara tillbaka en kortis för att flyga hem härifrån.
.
Just nu är det så mycket olika känslor och tankar som snurrar runt i huvudet. Jag är glad, ledsen, stressad, förväntansfull osv. Kommer bli jättesvårt att lämna Cairns och familjen, har inte hunnit förbereda mig för det mentalt alls. Det är så mycket jag kommer sakna, jag älskar Cairns, Freshwater, klimatet, naturen, stränderna osv osv!
Dom nästa två veckorna vet jag inte hur mycket jag kommer ha tillgång till internet. Vi kommer att bo i stan dom första dagarna och vi har inte bestämt vart så jag vet inte hur det blir med internet. Sen kommer vi åka till Palm Cove och där tror jag inte vi kommer ha internet. Men jag kommer ha massa bilder att bomba med sen!
.
Om ett tag ska jag försöka sova och imorgon på morgonen ska jag hämta upp dom på flygplatsen, fattar inte att jag inte har sett dom på 6 1/2 månad!
.
Några bilder från igår:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0