IS

Idag har jag och Sabrina lite otippat varit och åkt skridskor! Det var runt 30 grader ute så jag tänkte att det kunde bli ganska skönt att komma in och kyla ner mig lite. Men icke, det var ganska varmt därinne också! Det var första gången Sabrina åkte skridskor så det var lite vingligt i början men hon lärde sig snabbt!
.
Eftersom det var så varmt ute var det svårt att hålla isen kall så hela isplanen var i princip en pöl, tur att Kajsa har lärt mig att åka skridskor så jag slapp ramla och istället kunde briljera med att kunna stanna! Egentligen hatar jag att åka skridskor men det var kul, tror att det beror på att man inte börjar frysa ihjäl efter fem minuter eller måste ha på sig så jävla mycket kläder!
.
.
.
.
.
.
Haha Sabrina gjorde ansiktsmålning på Madelaine

Kommentarer
Postat av: kajsa

Älskar att bli omnämnd i bloggen!

2011-09-30 @ 19:50:38
Postat av: Trogen Läsare

Bilder på småtjejer är ju alltid uppskattat, men här är några förslag på framtida blogg-inlägg: Akilleshälar, fobier, framtidsplaner etc.

2011-09-30 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0