VÄRME

Jag har inte riktigt blivit van vid den här värmen än..Jag dricker inte tillräckligt med vatten än för att jag glömmer bort det och går för det mesta runt och känner mig lite svimfärdig. Jag är allmänt tröttare och har ingen energi att göra nått, speciellt när barnen vill leka heeela tiden!
.
Idag var det 28 grader klockan 9 på morgonen så det har varit en varm dag! Efter att ha varit ute och flängt lite blev jag och Madelaine tvungna att hoppa i poolen för att svalka oss en stund! Jag saknar faktiskt att ta på sig något lite varmare på kvällen och att sova med tjockt täcke! Jag tror jag har druckit te en gång under tiden jag varit här, det känns så konstigt att göra det när det är varmt liksom!
.
Eftersom en av anledningarna till att jag är här är värmen så tycker jag det är lite fusk att använda ac:n, MEEEN eftersom det varit så varmt idag ska jag unna mig lite ac inatt! Funderar på att sätta den på typ -5, vi får se....
.
.
Sabrina och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0