FEMININE GODDESS

Sitter i sängen och slappar, lyssnar på havsmusik och filosoferar. Typ. Igår körde jag runt lite i cirklar för att GPS:en sa att det var 100 m innan jag skulle svänga när det var typ 10..Jag har i princip inte använt GPS:en alls, dom två första veckorna satt jag och memorerade vägen till alla viktiga ställen för att slippa använda den. Den avbryter ju musiken heela tiden!
.
Jag kan typ inga gatnamn utan jag har lärt mig hur det ser ut där jag ska svänga, typ vilka affärer som finns och allt sånt! Det blir lättare att veta vägen för då vet man från början vilken fil man ska ligga i. Jag är ju inte jättevan vid så mycket trafik men det är nog bra att träna på, känner mig fortfarande lite klaustrofobisk när jag ligger i mittenfilen haha. Jag hittar ganska bra nu och när jag inte vet vart jag är tar det inte så lång tid innan jag känner igen mig så det känns skönt!
.
.
.
.
Trevlig läsning i Cairns Post
.
.
.
.
.
.
.
Madelaine och hennes kompis tyckte det var en smart idé att smörja in Thor med läpplans en dag efter han blivit klippt och fin..Whyyy???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0