SLAPP SÖNDAG

Idag har det inte regnat något så det har blivit vaarmt igen=ingen energi. Gick och la mig i sängen efter frukost och stannade där några timmar innan jag orkade göra något. Jag gick ut på en promenad vid ett (kanske inte jättesmart) och tänkte se lite hur det såg ut på andra sidan av berget där vi bor. Jag gick upp på någon liten väg och tänkte att jag antagligen skulle komma runt på något sätt. Men icke. Efter att ha kommit till tre återvändsgränder gav jag upp och gick tillbaka samma väg. Träffade två trevliga damer som tyckte att jag skulle fortsätta hålla mig fit och avslutade med "have a nice day sweetheart!" Folk här är väldigt trevliga och frågar hur man mår, är artiga och pratar gärna.
.
När jag kom hem körde jag en stund på spinningcykeln som låter ganska högt men det var okej. Efter det blev jag tvungen att sitta ner lite, hade glömt att dricka vatten på morgonen, ops. Har inte kommit in i rutinerna att dricka vatten än och eftersom det regnat dom senaste dagarna har det inte riktigt behövts.
.
Efter det har jag mest slappat, druckit champagne och duschat. Igår drack jag ett rött vin som smakade glögg! Åh saknar glögg, det var ett tag sen. Under en period drack jag typ en tekopp om dagen...
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0