MINA MÅNDAGAR

Den här veckan tänkte jag göra ett inlägg varje dag om vad jag har för rutiner och vad jag i vanliga fall gör! Jag går upp lite innan sju på morgonen, Matt och Natalie åker till jobbet runt halv åtta och jag och barnen åker vid halv nio för att lämna Sabrina på skolan.
.
.
På måndagar är jag och Madelaine på gymnastik 9-10.
.
.
.
.
.
.
.
Efter gymnastiken åker vi till McDonalds med några fler barn och deras föräldrar så dom kan leka ett tag till.
.
Vi brukar komma hem igen vid halv tolv kanske och då leker vi eller hittar på något. Idag gjorde vi påskägg.
.
Runt tjugo i tre åker vi till skolan och hämtar Sabrina (skolan slutar tio i tre). Sen leker dom alltid en stund på lekplatsen innan vi åker hem och packar ihop och äter lite. Ca kvart i fyra åker vi till Sabrinas simning och hon simmar 16.15-17.15 och sen brukar vi vara hemma runt sex. Efter det är jag ledig resten av kvällen.
.
.
.
Bästa tiden på dygnet är runt 16-18 när det är lite svalare och solen går ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0